יום שלישי, 9 ביולי 2013

תגובת הבעל לאשה כשהיא אומרת אני אוהבת אותך

בסמינר של נשים בנושא "איך לחיות במערכת יחסים אוהבת עם בעלך", הנשים נשאלו, כמה מכן אוהבות את הבעלים שלהן?

כל הנשים הרימו את ידיהן.

לאחר מכן הן נשאלו, "מתי הייתה הפעם האחרונה שאמרת לבעלך שאת אוהבת אותו?"
חלק מהנשים ענו: היום. כמה מהנשים ענו: אתמול.

כמה מהנשים ענו: לא זוכרות.אז אמרו לנשים לקחת את הפלאפונים שלהן ולשלוח לבעליהן את הטקסט הבא: "אני אוהבת אותך, מותק".

ואז נאמר לנשים להחליף פלאפונים ביניהן ולקרוא את הודעות הטקסט שהגיעו
הנה כמה מהתשובות ששלחו הבעלים:

1. מי זו?

2. האם את חולה?

3. אני אוהב אותך.

4. מה עכשיו? מה קרה שוב לרכב?

5. אני לא מבין למה את מתכוונת?

6. מה עשית עכשיו? אני לא סולח לך הפעם.

7. ?!?

8. אל תלכי סחור סחור, רק תגידי לי כמה את צריכה?

9. האם אני חולם?

10. אם לא תגידי לי למי ההודעה הזו באמת, מישהו ימות.

11. בקשתי ממך שלא לשתות יותר.

12. מה שאת רוצה התשובה היא לא.

13. את בסדר?

14. תשכחי מזה, לא הולכים להורים שלך בשבת!

15. רק אל תגידי לי שאת שוב בהריון.