יום שני, 1 ביולי 2013

משפטים חזקים!!!

> כשתיפול, אני אהיה שם בשבילך (הרצפה)
> דיי עם הניסויים בבעלי חיים!!! (אשתו של חיים)
> אני לא מבין מה כולם מוצאים בי - גוגל
> בוא נראה אותך נוגע בי -  גדר חשמלית
> יש לי גזים - קולה
> מכל החורים כבר יצאתם לי -  מסננת
> סולמית, בואי נהרוג את האפס הזה -  כוכבית
> אם תדליק אותי אני אהרוג אותך -  סיגריה
> אני מרגיש שאף אחד לא יודע מי אני באמת - איקס במשוואה ריבועית
> נמאס שכולם דורכים עליי!!! -  שטיח
> מה המורה הזאת מתלהבת שיש לה עיניים בגב? -  תלמיד מצרנוביל
> תפסיקו לגעת בי! -  אייפון
> הפעם אני באמת לוקח אותם לתימן -  נהג חברמן
> תרשום תרשום : דיי ללחוץ עלי - העכבר במחשב
> 99% מהסיכות במהדקי סיכות מבוזבזות על ידי אנשים שבודקים אם יש במהדק סיכות
> נס ציונה, זו עיר שנשמעת כמו תימני שמבקש מאשתו קפה.
> "אם תיפול מחלון ותשבור את שתי רגליך, אל תרוץ לבכות לי."
> "ראיתי יתוש כל כך גדול עכשיו, זרקתי עליו נעל והוא מדד אותה"
> לידיעת משרד האוצר:
> כל פעם שאתם מעלים מס, גם אני מעלים מס.