יום חמישי, 4 ביולי 2013

סיפור נורא והשגחה פרטית נפלאה

סיפר לי אברך שמסתובב בינינו שלפני שלוש שבועות עשה קידושא רבה במירון בפרשת שלח, עקב השגחה פרטית פלאית ביותר שחווה על בשרו, ומי שירצה אני מוכן לתת לו מס' הטלפון של האברך.
הסיפור היה שיום אחד נשך אותו נחש ארסי, הוא התמוטט ללא הכרה ואף אח"כ התחילו כאבים נוראים סחרחורות והכאות, והבטיח שיבוא להודות בציון רשב"י במירון, הוא שכב ללא הכרה עשרה ימים, ואח"כ ב"ה קם והשתפר לאט לאט, הוא שוחרר לביתו אך בדיקות הדם לא חזרו.
כשביקש להבין מהרופא מה עם תוצאות הבדיקות, בתגובה הזמינו הרופא לקבל את התוצאות בביתו שברמת גן, כשהגיע לביתו של הרופא, הוא אומר לו: אתה חושב שסתם קראתי לך, בוא תשמע ותראה מה הנס הגדול שאירע לך ותוך כדי הוא שולף לו את תוצאות הבדיקות, ואומר לו שכשראה בפעם הראשונה את הבדיקות הוא נדהם למראה עיניו, לשאלת האברך למה הוא מתפעל מספר לו הרופא כשעיניו דומעות, אתה לא יודע ממה ניצלת בזכות שהנחש הכיש אותך, והסביר לו: היה לך בתוך הגוף לא עלינו גידול הרסני בכליות לפי תוצאות הצילומים שיש בידי, היה לך גידול נורא ואיום וקטלני ולא היית יכול להחזיק בחיים יותר משבועיים, אבל ה' שלח את הנחש שהכיש אותך, וארס הנחש שרף את הגידול ואתה לא צריך שום טיפולים.
הרופא שהוא חילוני וגם ליידער נשאר חילוני אמר שגם הוא ראה את השגחת השי"ת שהציל אותו ממוות ודאי, לכן שלח את הנחש להכישו ובזכות זה הוא ניצל.
(הרה"צ אלימלך בידרמן)